Gece hayal kurarken dinlenecek şarkılar

" GECE HAYALLERİNİZE EŞLİK EDEN ŞARKILAR "🍂🤍


00:00 - Deniz tekin - Kendine iyi bak
03:50 - Batuhan Kordel - Sar bu şehri
07:27 - Emir Şamur - Saçma sapan
11:41 - Tuğkan - Kusura bakma
14:13 - Tuğkan - Bu kalp seni unutur mu?

YORUMLAR

  • Taylan Kaya Music
    Taylan Kaya Music10 gün önce

    trloft.info/most/chlht7WHgSLxxaQKbkJelQ.html ABONE OLUP BİLDİRİMLERİ AÇMAYI UNUTMAYIN :)

  • rahatlatan videolar

    rahatlatan videolar

    Gün önce

    @NinnieCherry 🌈#teamhacılar #SeniSeviyoruzNehir bende😀😀😀😇😇

  • rahatlatan videolar

    rahatlatan videolar

    Gün önce

    Uuuu ju.t

  • Fatih Tubadan

    Fatih Tubadan

    3 gün önce

    Dinliyorum sende gelsene

  • Zeynep Akıncı

    Zeynep Akıncı

    3 gün önce

    trloft.info/watch/waiAs7uUfpZ-aNU/video.html

  • Mustafa Görkem

    Mustafa Görkem

    3 gün önce

    Beraber dinleyelimi

  • Murat kenan Kanat
    Murat kenan Kanat2 saatler önce

    cok iyi geldi su zamanda 🖤

  • Murat kenan Kanat
    Murat kenan Kanat2 saatler önce

    ask acisi cok kotu bir sey

  • no name
    no name2 saatler önce

    trloft.info/watch/xZ2g3M1ksnZxq9k/video.html

  • YİGİT SANCAR
    YİGİT SANCAR3 saatler önce

    Bizim arkamızdan vuran tüm pisliklere hakkım haram zıggım olsun inşallah

  • 《DOLUNAY》
    《DOLUNAY》4 saatler önce

    Ne hayali anasını satim bi tane kuruyoz onuda mahvediyolar tek yapmak iştediğim yorganı kafama kadar çekip yıkılan hayallerimi düşünürken ağlamak zaten uyanınca o sahte gülümseme yine yüzümde olcak ;)

  • -ƚԋҽ ɯҽ́ʂԋ-
    -ƚԋҽ ɯҽ́ʂԋ-5 saatler önce

    Siz bilir misiniz rüyanızda mesaj attığını görüp sabah heyecanla telefona bakmanın sonucundaki kırgınlığı...

  • Y/N Yağız  Dizileri ve Editleri FAN
    Y/N Yağız Dizileri ve Editleri FAN6 saatler önce

    Hayal kurarken değil hayallerin yıkılırken dinlenecek şarkılar hayal kurmak bizim neyimize

  • Taha Sari
    Taha Sari7 saatler önce

    Gel kanks

  • Çerisu zeliha Sürücü
    Çerisu zeliha Sürücü8 saatler önce

    Hadi ablam iyileş kardeşin burda seni bekliyo

  • Çerisu zeliha Sürücü
    Çerisu zeliha Sürücü8 saatler önce

    3 kardeşim var iyiki varlar inş bidaha onları kaybetmem inş onlar benim yanımdan hiç ayrılmazlar ablam seni bekliyorum her zaman burdayım

  • Valorant kesintiler
    Valorant kesintiler12 saatler önce

    kurcak bir hayalım olursa dinlerim..

  • Pınar Tükenmez
    Pınar Tükenmez12 saatler önce

    Derdiniz nedir yanıtları alalım🥂🍃

  • Pınar Tükenmez

    Pınar Tükenmez

    10 saatler önce

    @mec65turkiy 👍🏻👍🏻

  • mec65turkiy

    mec65turkiy

    10 saatler önce

    Hayat...

  • Pınar Tükenmez

    Pınar Tükenmez

    12 saatler önce

    Aşk acısı Aile baskısı Kankayla küslük

  • Pınar Tükenmez
    Pınar Tükenmez12 saatler önce

    Kalpler aşk acısıyla yanıyor be 🥀🥀🍷🍷 çıkarın sigaraları bu gece hayal kuracağızzz😔

  • Berfin Oğru
    Berfin Oğru13 saatler önce

    -gündüz geceye sormuş -gece yer değiştirelim mi? -gece demiş ki ağlamalara,çığlıklara dayanabilecek misin...

  • Deniz Aras Bulungiray
    Deniz Aras Bulungiray16 saatler önce

    Kanka o hayalleri kırıkları ndan bir DAHA kurmuyoruz o kadar kırdılar ki parçalarını ezberledim bidaha yapıozda bida kiriyolar

  • Ilknur Alas
    Ilknur Alas16 saatler önce

    Gece hayal kurarken şewko dinleyiniz.

  • BERAT GÜNAY
    BERAT GÜNAY18 saatler önce

    Babam bana bişey demişti birinin çıkarttığı ağaçtan inemessin düşersin demişti ve ben bunu büyüdükçe anladım

  • ümmüye teker
    ümmüye teker20 saatler önce

    BENİM SEVDİĞİM ÇOK UZAKTAA * KAVUŞTUUĞUMUZ HAYAL EDİYORUM* VE EVET ÇOK ÖZLÜYORUM

  • thomas shelby
    thomas shelbyGün önce

    Hayaller de güzeldi yaşanabilseydi . . :') 23.03.2021

  • Osman Mert Özmen
    Osman Mert ÖzmenGün önce

    sadece Rüya uyanma vakti geldi 😞😞

  • Osman Mert Özmen
    Osman Mert ÖzmenGün önce

    Agaa unutamıyommm 😞😞😞😞

  • Valerine
    ValerineGün önce

    Sen onun hayalini kurarsın , o ise başkasının hayalini kurar...

  • MC oyuncusu
    MC oyuncusuGün önce

    çok iyi geldı

  • Çağrı Özdemirci
    Çağrı ÖzdemirciGün önce

    Sil knk

  • real pıpci_mibile

    real pıpci_mibile

    19 saatler önce

    @Çağrı Özdemirci neyi silsin

  • Çağrı Özdemirci

    Çağrı Özdemirci

    20 saatler önce

    @real pıpci_mibile sil knk diom

  • real pıpci_mibile

    real pıpci_mibile

    Gün önce

    Ne diyon

  • melektekerlek33
    melektekerlek33Gün önce

    Hayal kurmak çok güzel birşey evet ama ne olursa olsun asla gerçekleşmeyecegini bile bile bi hayal kurmak işte o çok zor:)

  • Pamir Berkut YILDIRIM
    Pamir Berkut YILDIRIMGün önce

    merak tan geldim adasfasdgasdha

  • Feride Kaygın
    Feride KaygınGün önce

    İşallah hayaleriniz gerçekleşir...

  • Elvin Imanov
    Elvin ImanovGün önce

    Bazen her şey bok’tan gitdiyi anda o karşına çıkar ya❤️

  • Ceysirough
    CeysiroughGün önce

    Hayal kura kura gerçeği göremez olduk zaten ne gereği var şimdi 😒

  • Aydin Filik
    Aydin FilikGün önce

    Zaten anca hayel kuarariz onda baska bi bok yiyemeyiz🥲

  • Elanur Özdemir
    Elanur ÖzdemirGün önce

    Eğer gelip güzel bir kardeşimiz beğenirse 1 yıldır aradığım bu şarkıyı tekrar dinlicem😖

  • Eser Arda Sezer
    Eser Arda SezerGün önce

    0:03 Sevdiğim kızı düşünürken 12:38 Sevdiğim kızdan ayrılık 14:58 Sevdiğim kıza geri barışalımmı mesajı 6:05 Sevdiğim kızın başka sevdiğinin olduğunu duyuncaki halim

  • Görkem Akcan
    Görkem AkcanGün önce

    yokkkkkkk

  • Yekta Agçe
    Yekta AgçeGün önce

    Bu ne MK

  • Tevfik fatih GÜLŞEN
    Tevfik fatih GÜLŞENGün önce

    Maga be

  • Mehmet Yılmaz
    Mehmet YılmazGün önce

    Okul:hiç gayret göstermiyorsun Ebeveyinler:senden hiç birşey olmaz Arkadaşlar:can sıkıcısın Müzik:seni anlıyorum

  • eheh

    eheh

    Gün önce

    Müzik: yalnız değilsin ❤

  • Gülsüm Tecimen
    Gülsüm TecimenGün önce

    Dinlemeyen yorum yazmasın

  • eheh

    eheh

    Gün önce

    Neden?

  • Gülsüm Tecimen
    Gülsüm TecimenGün önce

    Benimde çarın dileyelim hem sarılarak ağlayalım😭😭😭

  • Siyar Barca
    Siyar BarcaGün önce

    Yorumlara her baktığımda bi tek benim kederli ve kırgın olmadığımı görmek tebesüsüm etiriyor bana

  • Hilal Dogrucu
    Hilal DogrucuGün önce

    O hayeller yıkıldığında hangi şarkıyı dinlicez

  • melissss
    melissssGün önce

    Biz sadece{HAYEL EDELİM}••••

  • Bir cast
    Bir castGün önce

    ben dur bir efkaranayım. o sırada,"yorumlar:beğeninde tekrar dinleyeyim"🤦‍♂️

  • Damlasu Özügüç
    Damlasu ÖzügüçGün önce

    Agladiktan sonra göz yaşını silip ailesinin yanında mutlu mutlu oturanlar burda mi

  • mec65turkiy

    mec65turkiy

    10 saatler önce

    Acılarımı görmüyorlar...

  • 🌊flower_cemoşum🌼
    🌊flower_cemoşum🌼Gün önce

    Burası tam beni anlatıyor " Hayatımı mahveden gülmelerden....🥀" " İnandığım o onca yemilerden....🥀" "Elimden kayıp gidenlerden....🥀" "Ömründen, aldın beni benden....🥀" "Şimdi haber yok o gemilerden....🥀"

  • Enes Kural
    Enes KuralGün önce

    Aşk dediğin şarkıyla olmaz kalben sevecen

  • Bu Sene O Sene!
    Bu Sene O Sene!Gün önce

    Ben sana gelemem sen de bana gelemezsin ama bu şehir bizi illa bir sokakta göz göze getirir.

  • Lalə Məmmədova
    Lalə MəmmədovaGün önce

    Eline sağlık reis 🖤🥀💔

  • Hilâl
    HilâlGün önce

    Bir hasretlik yüzün vardı içinde bi hüzün vardır söyleyecek sözün vardı... Bu kalp seni unutur mu?😔

  • Adil Göksu
    Adil GöksuGün önce

    hayal ne yeniliyi mu

  • Nihad Qenberli
    Nihad QenberliGün önce

    lan müzikte şu ne dünya diyor yoksa benmi yalnış anladm

  • yağmur kaya
    yağmur kayaGün önce

    Dinlediğiniz zaman benide çağırın

  • Hatmyu Fan 💜🇰🇷
    Hatmyu Fan 💜🇰🇷Gün önce

    Başlık "Gece Hayal Kurarken Ağlanacak Şarkılar"olmalıydı

  • Zehra Paksoy
    Zehra PaksoyGün önce

    Bütün gece şarkı dinleyip aglarken hayal kurmak 😭

  • Kasim Kupeli
    Kasim Kupeli2 gün önce

    Güzel

  • ERHAN - KİNG ART
    ERHAN - KİNG ART2 gün önce

    Ne yazikki ben bu tur şarkılarla hayal kuramiyom :(

  • GachaZeynep #saveralph
    GachaZeynep #saveralph2 gün önce

    Kendine iyi vak şarkısı tam kankanı seversin ama o sana canım kankam dediginde dinlenmelik şarkı o kadar duygusal

  • Ozlem Banaz
    Ozlem Banaz2 gün önce

    Ben şuan ağlıyorum bitikkkkkk Adıyaman Degilmi

  • tırların efendisi
    tırların efendisi2 gün önce

    Sevdim kızla arkadaş gibi konuşmak zor be

  • eheh

    eheh

    2 gün önce

    Elveda demek zorunda kalmak ve çevrimiçi olduğunu görmek bi kızla konuştuğunu bilmek acıtıyo be aga

  • Semanur Yıldırım
    Semanur Yıldırım2 gün önce

    Gece saat 00:55 kulaklık takılı ses ful gözler yaşlı yorumları beğendim ki beraber dinleyelim ben bunları hakedecek nyaptim inanın hiç bilmiyorum ama hayat kaybettiğin yerden başlar, kötü oluyorsa daha iyisi olur diye kendimi avutmuyorum artık bitti herşey ortada mutlu olmak istiyorsanız size değer vermeyen insanları hayatınızda çıkarın

  • Emir Can
    Emir Can2 gün önce

    Ses:ful Göz yaşı:var Annem ve babamın mezarındamıyım :evt dinlemeye hazırım

  • Emir Can

    Emir Can

    2 gün önce

    Herkesin kıymetini bilin buradan aldatanlar sesleniyorum adam olun aldatılanlar kardeşim annesi ve babası ölenler beni bulsun ne olur yanlızım

  • Sabri Aydogan
    Sabri Aydogan2 gün önce

    Kimin gerçeklesmeyecek hayalleri var benimki çook hepsi gerçekleşsin istiyorum

  • Kürşat Öztürk
    Kürşat Öztürk2 gün önce

    Yüreği ölmüş, ciğeri sönmüş insan topluluğu...

  • mustafam muhammedim
    mustafam muhammedim2 gün önce

    BEN ONA ÜŞÜYORUM DİYORUM ODA BANA KÂR NE GÜZEL YAĞIYOR DİYOR BANA BU ŞARKI YI UNUTTURMAYAN HERKESİN DERDİNE ORTAK OLURUM

  • eheh

    eheh

    2 gün önce

    Gel

  • Fatmanur666 Sy
    Fatmanur666 Sy2 gün önce

    Beni çağirin

  • Mete Kaptan
    Mete Kaptan2 gün önce

    @Merve İlkyaz gel babo

  • soner güngör
    soner güngör2 gün önce

    sana bişi dicem.......... bak benim Roblox hesabım da bir kk m var ama öyle böyle diğil efsane bir arkadaş o varken içimden *umarım hesabım silinip onu kaybetmem* diyordum... ve bir gün Roblox a girdiğimde internet yok dedi ve error verdi evet.. sonra tabii ki hesabım... *SİLİNDİ* ve dünya daki sahip olabileceğin en iyi arkadaşımı da kaybettim şimdide her gün ağlıyorum evet o günden sonra da tabii onu geri almak için çalışıyorum....... sizde arkadaşlarınızı koruyun bide onunla şunları yapıyoduk............... 1-ona en çok istediği kostümü vermiştim. 2-onunla hava atıyoduk mesela biri bana sataşırsa hemen geliyodu ve aynı şekilde de bende öyle yapıyodum. 3-birbirimizi çok ama çok seviyoduk. Not-AMA ARTIK O YOK. bu cümleyi yazınca kalbimde kocaman bir boşluk varmış gibi oldu ağlıyorum şu an😭😭😭😭😭😭😭 HİKAYEMİ OKURKEN AĞLAYANLAR YADA AGA BEE DİYENLER +1 LESİN bir destek verinn😫😫😫😫😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😩😭 düzenledim bu gün biraz... tm daha kötüyüm

  • Ece \/
    Ece \/2 gün önce

    𝐌𝐮𝐭𝐥𝐮𝐲𝐤𝐞𝐧 𝐦𝒖̈𝐳𝐢ğ𝐢 𝐝𝐢𝐧𝐥𝐞𝐫𝐬𝐢𝐧 𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳𝐤𝐞𝐧 𝐬𝒐̈𝐳𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐢🌙 ♡¸.•*ℳ

  • Zenan Aslan ✓
    Zenan Aslan ✓2 gün önce

    Ağlamaktan artık ağlayamıyorum

  • M~S~F
    M~S~F2 gün önce

    Her zaman yaninda dostun gibi görünen ama düşmanın olan insanlar vardır maalesef 😓😓😓

  • 🌵Nazdar Arkan🌵
    🌵Nazdar Arkan🌵2 gün önce

    *Adı Üstünde Sadece Hayal* 💔...

  • pro murder mystery 2
    pro murder mystery 22 gün önce

    bir tane de kurduğunuz hayaller yıkılınca dinleyebileceğiniz şarkılar diye video yapar mısın...

  • Ravza Vural
    Ravza Vural2 gün önce

    Bir gün gündüz geceye sormuş yerlerimizi degiselimmi gece çığlıklara, ağlamalara dayanabilirsen değişelim demiş. Gündüz tamam ama gündüz yamur yağarken kulaklıklar takılı ,kapşon takılı, ses full,ağlamalara dayanabilirmisin. 2sindede ağlayan kişilere gece ve gündüz sorar ne için ağlarsın ağlayan kişiler siz bilmezsiniz.Gece ile Gündüz sizin bilmediğiniz şeyleri bile bilir son sözümüz ise O da senin için gece ,gündüz ağlıyor..... Bunu söylemek istedim bırak o seni kaybettiğine üzülsün......

  • 𝐐𝐮𝐞𝐧𝐧 ☜︎︎︎♕︎

    𝐐𝐮𝐞𝐧𝐧 ☜︎︎︎♕︎

    2 gün önce

    Gece çığlık atamayız kızarlar... 😭💔

  • Burçin Çelikkanat
    Burçin Çelikkanat2 gün önce

    Kalbimi çok kırdın 💔💔

  • Recep Karakurt
    Recep Karakurt2 gün önce

    Ben bu şarkıyı sabahtandır arıyorum dinlediğimde duygulanıyorum🤧😭😣

  • GUSHABOSS
    GUSHABOSS2 gün önce

    arkamızdan bıçaklayıp geri dönmediler :(

  • Hakan Çakmak
    Hakan Çakmak2 gün önce

    Müzikleri birleştirmek için hangi uygulamayı kullanıyorsun acaba?

  • Dovlet Ovezov
    Dovlet Ovezov2 gün önce

    2021 herkes gelsin

  • Emir Koç
    Emir Koç3 gün önce

    Reklam senin bacını ......

  • eheh

    eheh

    2 gün önce

    Niye reklam değil de bacısı

  • Berra Betül Tekin
    Berra Betül Tekin3 gün önce

    Ana sayfama ne iyi denk geldi öyle, çok ihtiyacım vardı eyw:) 02:04

  • No Name
    No Name3 gün önce

    Galiba onu kaybettim Allahım nolur duy sesimi bana yardim et

  • No Name
    No Name3 gün önce

    Cook özlüyorum 😔

  • Jake Çelebi
    Jake Çelebi3 gün önce

    *belki bir gece ansızın bir bildirim ile belki de ....* 💔

  • Belma Şahbaş
    Belma Şahbaş3 gün önce

    Bu ağlamklı şarkılarda hep kızları görüyorum neden acaba

  • Fatih Tubadan
    Fatih Tubadan3 gün önce

    Ulan bakıyorum da hep gidenlerin hep terkedenlerin acılarını çekiyoruz kalanlar emek verenler olarak atlatamıyoruz anlatamıyoruz ve artık ağlayamıyoruz da hep gereksiz bir hüzün ve her geçen yıla yaşa bi özlem aslında hala biziz ve kıymetini bilmemiz en gereken kişi önce biz sonra ailemizken biz el ağlu el kızı için kahrediyoruz çok saçma ömür akıp giderken kendini dışardan karanlıkta yalnız seyretmek çok zor toplanın gençler hayalleri yakıp gidelim..

  • Ceren Çelik
    Ceren Çelik3 gün önce

    Kurulcak hayaller kaldı mı ki

  • Ben livoşi
    Ben livoşi3 gün önce

    Burda diğer kanallar gibi değil herkez birbirinin yorumunu beğenmiş. Bende sizinle dinlemek istiyorum

  • Furkan Şanal
    Furkan Şanal3 gün önce

    21 HAZİRAN 2021 Babalar Günü... Babası hayatta olupta babasız kalanlara... Babası vefat etmiş olan kardeslerime... Sizinde babalar gününüz kutlu olsun. Herkes babasını dağ gibi görüp paylaşırken seyretmek cok koyuyor....

  • Gece
    Gece3 gün önce

    3 yanlışım oldu -Tanıdım -İnandım -Güvendim 1 doğrum oldu -Sevdim Ama 3 yanlış 1 doğruyu götürdü......

  • Naz
    Naz3 gün önce

    En çok koyanda ne biliyor musunuz? Kimse duymasın görmesin diye ellerimle ağzımı kapamak en çok koyan bu...

  • HİTA Yılmaz
    HİTA Yılmaz3 gün önce

    Mutsuzum 😩

  • 🌼papatya kız🌼
    🌼papatya kız🌼3 gün önce

    Beğeninde gene gelip içimi şarkılara dökeyim birlikte dinleyelim...

  • Tuba Tahtali
    Tuba Tahtali3 gün önce

    Ah be eski hatıralar hatırladıkça geceyi kendime dost edindim

  • Gamze Parlak
    Gamze Parlak3 gün önce

    Soruyorum sana seni ne kadar çok sevdiğimi söylesem sen beni sever misin ? Bir gönderi var " Adam adam gibi sevince kadın zaten deli gibi sever..." ben seni deli gibi seviyorum ama o peki ya o beni daha seviyor mu bilmiyorum Rüyadan uyanmak gibisin kalkınca anlamı kalmıyor rüyadan tek farkın şudur ki seni unutamamak ...

  • Pakizə Şahvələdova
    Pakizə Şahvələdova3 gün önce

    Huzur verici🤗☺️

  • 💜BTS💜ARMY💜#MinJooniyileşecek
    💜BTS💜ARMY💜#MinJooniyileşecek3 gün önce

    Rica etsem şarkıların isimlerini yazabilirmisiniz

  • 💜BTS💜ARMY💜#MinJooniyileşecek

    💜BTS💜ARMY💜#MinJooniyileşecek

    3 gün önce

    @Gece tm teşekür

  • Gece

    Gece

    3 gün önce

    Açıklama kısmında var 💙

  • Rəsul Ulubəyov
    Rəsul Ulubəyov3 gün önce

    Bir gün herşey çok güzel olucak ❣️🥺

  • elifeliff

    elifeliff

    3 gün önce

    Diye örumuzu cürütüyoruz

  • Batuhan Ares Kılıç
    Batuhan Ares Kılıç3 gün önce

    Paranoyak bir insan olmanın suç olduğunu, aşık olunca anladım. Sağlık olsun ne diyelim...

  • hatice çöndür
    hatice çöndür3 gün önce

    Gitar hocayla birlikte 100 kişiyle karşısında söyledik baktığımda hep sevgilime baktım

  • çiğköfte ayran ben sana hayran
    çiğköfte ayran ben sana hayran3 gün önce

    Dediği gibi sadece hayal :)

Sonraki