Menajerimi Ara 36. Bölüm - Akşam Görüşürüz!

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/menajerimi-ara-36-...

Menajerimi Ara'ya Abone Olmak İçin → bit.ly/ma-dd-sub

36. Bölüm Özet:

Çınar’ın verdiği metot oyunculuğu tavsiyelerinin ardından kleptomani hastası bir karaktere hazırlanan Arzu’nun karakterin tam olarak ne hissettiğini anlamak için hırsızlık yapması onu Çınar’la beraber nezarethaneye düşürürken yardımlarına Ceyda koşar. Polislerden kaçarken çektikleri video sonucu Arzu rolü kapar ve ilk kez sete çıkar.

Set kurallarından ve adabından bihaber olan Arzu’nun yardımına Çınar yetişir. İrem’le çalışmayı kabul eden Barış’ın İrem’e olan öfkesinin sebebi ortaya çıkar. Geçmişte yaşadıklarından dolayı İrem’i affedemeyen Barış, İrem ve Dicle’nin yakınlaşmalarından oldukça rahatsızlık duyar. Yıllar önce beraber çalıştığı çocuk oyuncu Cüneyt’in peşine düşen Peride ise yıllar sonra ona yeni bir proje ayarlamanın mutluluğunu yaşarken Cüneyt’in Peride’den sakladığı büyük sır emektar oyuncunun hayatını tehlikeye sokacaktır.

Aynı tiyatro oyununda yer alan Bâlâ Atabek ve Burcu Altın Deprem’in arasındaki kavga, Dicle ve Kıraç’ı bir kez daha karşı karşıya getirir. İkili arasında çıkan tartışma sonucu Kıraç, Dicle’yi ajansta tutmak için yaptıklarını Dicle’nin yüzüne vururken; Dicle ise Barış’ı Kıraç’ın ikna ettiğini öğrenmesiyle yıkılır.


Yapım Ekibi
Yapım: Ay Yapım
Yapımcı: Kerem Çatay
Genel Yönetmen: Ali Bilgin
Yönetmen: Deniz Çelebi Dikilitaş
Senaryo: Uğraş Güneş, Sema Ergenekon
İdari Yapımcı: Ali Demir
2. Yönetmen: Elif Turgay
Görüntü Yönetmeni: Selim Demiratar
Sanat Yönetmeni: Zeynep Aslan
Müzik: Saki Çimen, Uğur Ateş

Oyuncular
Kıraç: Barış Falay
Feris: Canan Ergüder
Serkan: Serhat Teoman
Çınar: Fatih Artman
Dicle: Ahsen Eroğlu
Barış: Deniz Can Aktaş
Peride: Ayşe Nil Şamlıoğlu
Beren: Yaprak Medine
Gülin: Gamze Karaduman
Jülide: Nazlı Senem Ünal
Emrah: Semi Sırtıkkızıl
Bekir: Bedir Bedir
Mayda: Aslı Mavitan
Leyla: Pınar Ünsal
Meral: Buse Sinem İren
Ece: Duygu Şen
Aydın: Beran Kotan
Tuğrul: Caner Erdem

YORUMLAR

  • tuba yanık
    tuba yanıkAylar önce

    Buraya sırf söyleyip ekrana daha fazla küfür etmemek için yorum yapıyorum. İlk olarak Diclem meleğim biraz da bırak Barış peşinden koşsun yeter artık onun için yaptıkların o çok bencil, ikinci olarak Barış sana anlatamadığına göre hala bir şeyler hissediyor, hissetmese sana çatır çatır söyler bir önemi yok benim için derdi, üçüncüsü o kızla seni neden arkadaş ediyor neden birlikte çalıştırıyor ya sen bunu öğrenince irem in arkdaşlığına bozulmicak mısın bu sefer bir de güvendiğin için yıkılacaksın, dört diziden tüm yakınlarını çıkardılar tek başına kopma noktasına ne zaman geliceksin biraz da onlar düşünsün bu saatten sonra, of rahatladım

  • Cumali Demirtaş
    Cumali DemirtaşAylar önce

    Benim anlamadıgım İrem ünlü ama sadece Barışla fotoğraf çektiler

  • Bokiko Tv
    Bokiko TvAylar önce

    1:24 C.H.A.N.C.E T.O W.I.N I.P.H.O.N.E 💓 CLICK HERE : trloft.info/watch/lmqk3Nhnq2llmLs/video.html !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候1&!/ 1620460370

  • efkan basar
    efkan basarAylar önce

    İrem in gerçek ismi ne

  • Nur #_#
    Nur #_#Aylar önce

    Artık junior barış istiyoruzz demii😈😂🔫

  • Berra Naz
    Berra NazAylar önce

    Barış mal mısın yaa sende başkasına aşıksın

  • Estela Grana
    Estela GranaAylar önce

    Baris ❣️ Dicle 🇦🇷

  • Aysu
    AysuAylar önce

    su anda diclenin anlamamasina kalp krizi gecirdim yaa dermanimsa fragmannnn

  • Aysu
    AysuAylar önce

    baris o salag'i 2 ay aramis bide ya😬

  • MiseaRose
    MiseaRoseAylar önce

    diziyi izlemedim su olayi biri bana anlatin ya

  • Nejla nur Dağcı
    Nejla nur DağcıAylar önce

    Bence şöyle olsun Dicle öğrensin. Sonra kriz filan geçirsin o zaman barış da korkup İreme bağırır İrem de gider

  • Vesile Tuana Gülşen
    Vesile Tuana GülşenAylar önce

    Tam dedik barışın annesi gitti biraz rahatladık sonra irem geldi

  • Sevda Nərman qızı
    Sevda Nərman qızıAylar önce

    Erkek arkasınca kaçmak akılsızlık🤔🇦🇿🇹🇷

  • Oynat Gelsin
    Oynat GelsinAylar önce

    trloft.info/watch/05Wirs-YqZGIjtE/video.html

  • Leli li
    Leli liAylar önce

    Off ya Barış niye Dicle’ye demiyor kine İrem benim sevgilim diye, birde bu Irem Barışı aldatmamış off, bir Barışın ona dönmesi kalmıştı

  • TikTok Videoları
    TikTok VideolarıAylar önce

    trloft.info/watch/uHWdvNVya3d1npo/video.html ↩

  • MERT CEBİR
    MERT CEBİRAylar önce

    Arkadaşlar KUSURA BAKMAYIN!Normalde çok anlayışlı davranırdım!Fakat artık sabrım taştı!Bu nedir ya!Saçma sapan klişeler ile doldu taştı dizi!Dizide görüşen herkes sevgili oluyor...Normalde herkes eski sevgilisi ile görüşebilir ama dizide herşey üst üstte mi gelir!?Beren'i biter Ayla'sı başlar Ayla'sı biter Beren'in hayranı başlar daha çiftimizi kimse ayıramaz dedik FAKAT BİRDE BAKTIK Kİ O DA NE!?Eski Sevgilisi başladı.Lütfen artık GERÇEKTEN bakın altını çiziyorum GERÇEKTEN Ajanslarda yaşanan sorunları mutlulukları paylaşsanız!Tek ben Barış'ın eski sevgilisi başladı diye isyan etmiyorum kızmıyorum!Dizideki klişelerden dolayı isyan ediyorum!Reytingler zaten çok kötü ve bunu senaristler siz BAŞARDINIZ diziyi klişeler ile doldurarak siz BAŞARDINIZ mutlu musunuz?Ve ayrıca güzelim oyuncuları harcadınız başka bir dizide böyle oyuncular olsa ve ayrıca dizinin konusu bu olsa şuan Reytinglerde birinci sırada idi!Yorumumu okuyup ciddiye alırsanız çok sevinirim!

  • buse:)
    buse:)Aylar önce

    Hah, kız ne iki yüzlü çıktı...

  • Şeker Kotan
    Şeker KotanAylar önce

    Diclenin şu embesil embesil hareketleri deli ediyor beni. Senarist şu kızı bi olgunlaştırın artık

  • Alide Balayeva
    Alide BalayevaAylar önce

    Ferisssss ozledim seni

  • Emine Fener
    Emine FenerAylar önce

    Dicle ve Barış aşkını duyunca çatladın kıskançlıktan dur gidip karıştırmayın dedin

  • Murat Arda GÜLDİKEN
    Murat Arda GÜLDİKENAylar önce

    Yeni bölüm fragman zannedip tıklayanlar ? 🤭

  • Helin Özalp
    Helin ÖzalpAylar önce

    Herkes barışa kızmış ama barış dicleyi düşündüğü için bu filmi kabul etti

  • Vasif Talıbov
    Vasif TalıbovAylar önce

    Barış nolar Dicleyu üzmə

  • Melissa
    MelissaAylar önce

    İremi kıskandırmak için "sevgilisi" Dicleyi kullanan Barış bu kaçıncı seviye...Aklıma Barışı kıskandırmak için Emiri kullanan Dicle geldi

  • Shirin Hamdieva

    Shirin Hamdieva

    Aylar önce

    Birincisi Baris Iremi "sevgilisi" Dicleyle kiskandirmaya calismiyo o konuda bi anlasalim ayrica virgul koymussun sevgilisi cumlesin basina ve sonuna onlarida bi atalim cunku Dicle Barisin sozde sevgilisi degil gercekten sevgilisi ve sevgilisi duruken niye baskasini helede Iremi kiskandirmak istesin. Ayricaa Irem kim yaa Irem kimm o kim ki Baris onu kiskandiricak allah askina. Ikincisi Dicle barisi Emirle kiskandirmadi aslaa birgunden birgune Emire seni seviyorum demedi umut vermedi aramizda bisey olabilir demedi tam tersi olmaz umutlanma dedi nerden cikardin Diclenin Emiri kulandigini acaba. Once dogru durust izleyin su diziyide oyle yorum yapin yaa.

  • Mehriban Mirzeyeva
    Mehriban MirzeyevaAylar önce

    İrem getse daha yaxşi olar!!

  • Nehir
    NehirAylar önce

    İrem, Barış'ı bi sal

  • Meryem Saka
    Meryem SakaAylar önce

    Ön izleme nerdeeee kaldı

  • Lala Alakbarli
    Lala AlakbarliAylar önce

    Selam. Sana tanımadığın miniklerden bir haber getirdim. Bazı minikler hasta. Tedavisi kolay ulaşılabilen bir hastalık değil bu. Sma. Kas erimesi hastalığı. Yurtdışında olan, çok pahalı ve belli bi kilonun altındaki çocuklara uygulanan bir tedavi var-> Zolgensma. Bazı miniklerin bu tedaviyi almak şansı var. Ama bu tedavi 2 milyon eurodan çok. Evet, bu para da her ailede yok. Bu yüzden bağış kampanyaları başlatıldı. Bu platformda ve instada hesaplar açıldı ki insanlara bu minikler hakkında bilgiler verilsin. Makinlere bağlı hayat, kafanın dengesini bile tutamamak, ağlarken bile acı çekmek ne kadar kötü bi şey değil mi? Bu isimleri arat. 1lira bile olsa bağış yap. Paylaş. Dua et. Onlar için değer. Sma Didem, sma Mustafa Yağız Gülmez, sma Rüzgar... Başka isimler biliyorsan yaz. Ama tek buraya değil başka videoların altına da...

  • Lala Alakbarli
    Lala AlakbarliAylar önce

    Selam. Sana tanımadığın miniklerden bir haber getirdim. Bazı minikler hasta. Tedavisi kolay ulaşılabilen bir hastalık değil bu. Sma. Kas erimesi hastalığı. Yurtdışında olan, çok pahalı ve belli bi kilonun altındaki çocuklara uygulanan bir tedavi var-> Zolgensma. Bazı miniklerin bu tedaviyi almak şansı var. Ama bu tedavi 2 milyon eurodan çok. Evet, bu para da her ailede yok. Bu yüzden bağış kampanyaları başlatıldı. Bu platformda ve instada hesaplar açıldı ki insanlara bu minikler hakkında bilgiler verilsin. Makinlere bağlı hayat, kafanın dengesini bile tutamamak, ağlarken bile acı çekmek ne kadar kötü bi şey değil mi? Bu isimleri arat. 1lira bile olsa bağış yap. Paylaş. Dua et. Onlar için değer. Sma Irmak, sma Ebrar Toktaş, sma Enis Talha Yeşil... Başka isimler biliyorsan yaz. Ama tek buraya değil başka videoların altına da...

  • Lala Alakbarli
    Lala AlakbarliAylar önce

    Selam. Sana tanımadığın miniklerden bir haber getirdim. Bazı minikler hasta. Tedavisi kolay ulaşılabilen bir hastalık değil bu. Sma. Kas erimesi hastalığı. Yurtdışında olan, çok pahalı ve belli bi kilonun altındaki çocuklara uygulanan bir tedavi var-> Zolgensma. Bazı miniklerin bu tedaviyi almak şansı var. Ama bu tedavi 2 milyon eurodan çok. Evet, bu para da her ailede yok. Bu yüzden bağış kampanyaları başlatıldı. Bu platformda ve instada hesaplar açıldı ki insanlara bu minikler hakkında bilgiler verilsin. Makinlere bağlı hayat, kafanın dengesini bile tutamamak, ağlarken bile acı çekmek ne kadar kötü bi şey değil mi? Bu isimleri arat. 1lira bile olsa bağış yap. Paylaş. Dua et. Onlar için değer. Sma Güneş, sma Asya, sma Hamza Karaca... Başka isimler biliyorsan yaz. Ama tek buraya değil başka videoların altına da...

  • Lala Alakbarli
    Lala AlakbarliAylar önce

    Selam. Sana tanımadığın miniklerden bir haber getirdim. Bazı minikler hasta. Tedavisi kolay ulaşılabilen bir hastalık değil bu. Sma. Kas erimesi hastalığı. Yurtdışında olan, çok pahalı ve belli bi kilonun altındaki çocuklara uygulanan bir tedavi var-> Zolgensma. Bazı miniklerin bu tedaviyi almak şansı var. Ama bu tedavi 2 milyon eurodan çok. Evet, bu para da her ailede yok. Bu yüzden bağış kampanyaları başlatıldı. Bu platformda ve instada hesaplar açıldı ki insanlara bu minikler hakkında bilgiler verilsin. Makinlere bağlı hayat, kafanın dengesini bile tutamamak, ağlarken bile acı çekmek ne kadar kötü bi şey değil mi? Bu isimleri arat. 1lira bile olsa bağış yap. Paylaş. Dua et. Onlar için değer. Saving Yiğit Akkaya, sma Furkan Demir, sma Eren... Başka isimler biliyorsan yaz. Ama tek buraya değil başka videoların altına da...

  • Lala Alakbarli
    Lala AlakbarliAylar önce

    Selam. Sana tanımadığın miniklerden bir haber getirdim. Bazı minikler hasta. Tedavisi kolay ulaşılabilen bir hastalık değil bu. Sma. Kas erimesi hastalığı. Yurtdışında olan, çok pahalı ve belli bi kilonun altındaki çocuklara uygulanan bir tedavi var-> Zolgensma. Bazı miniklerin bu tedaviyi almak şansı var. Ama bu tedavi 2 milyon eurodan çok. Evet, bu para da her ailede yok. Bu yüzden bağış kampanyaları başlatıldı. Bu platformda ve instada hesaplar açıldı ki insanlara bu minikler hakkında bilgiler verilsin. Makinlere bağlı hayat, kafanın dengesini bile tutamamak, ağlarken bile acı çekmek ne kadar kötü bi şey değil mi? Bu isimleri arat. 1lira bile olsa bağış yap. Paylaş. Dua et. Onlar için değer. Sma Ahmet Alp Güven, sma Deniz, sma Çınar... Başka isimler biliyorsan yaz. Ama tek buraya değil başka videoların altına da...

  • T M
    T MAylar önce

    Tuğçe’yi parlatmak uğruna Dicle ve barış üzerinden Ahsen ile Deniz Canı harcadınız ama iki saniye bile yan yana gelince parlıyorlar iki saniye yetiyo onlara anladınız mı parlayacak olan her türlü parlıyo önüne geçemiyorsunuz ama isterseniz bütün bölümü onun üzerimden yapın yine sonuç değişmeyecek yine bir dakika yetecek

  • - sühü-
    - sühü-Aylar önce

    Eğer barış dicleye baştan söyleseydi dicle iremle çalışmazdı ceydada kovabilirdi iremle dicke iyi anlaşacaklar zaten dicle empatisi yüksek bir karakter biraz diziyede heyecan katılması gerek

  • Gülyar Bade UYSAL
    Gülyar Bade UYSALAylar önce

    Meral nerdee

  • fugit
    fugitAylar önce

    AY GÖNDERİN ŞU İREM’İ YA BIKTIK

  • İ R E M
    İ R E MAylar önce

    Meral nerede? Biz Aydın ve Meral'i birlikte görmeyi beklerken siz diziden mi çıkardınız?

  • Ülkü Merve Çiftçi
    Ülkü Merve ÇiftçiAylar önce

    Barışın benim için geçmiş koca bir öfkeden ibaret yerine dicleden sonra önemi yok demesi gerekirdi ve her şeyi en başından diclrye düzgünce anlatması gerekirdi kuyruk acısı var hala onda

  • Feyza Bora

    Feyza Bora

    Aylar önce

    Bence barışta o kadar derin bir öfke ve nefret var ki onun hiç bir şey yokmuş gibi davranmak istese de yapamıyor çocuk sadece nefret ediyo sevgi anlamında bir gram şey yok

  • Yagmur Mertoglu

    Yagmur Mertoglu

    Aylar önce

    evet ya direkt dicleye söyleyip kıza da önemsiz gibi davranmak yerine avel avel hareketler

  • Çikolata Gofret
    Çikolata GofretAylar önce

    Beren nereye kayboldu anlamadım😀

  • İNCİ Şen
    İNCİ ŞenAylar önce

    İster inkar edin ister inkar etmeyin serkansız ve ferissiz menajerimi ara olmuyor maalesef :(

  • Aysenur Ceylan
    Aysenur CeylanAylar önce

    Dicle her şeyi anladıktan sonra iremi bir güzel halleder mısın sinir krizi geçirdik de artıkkkkk

  • Aysenur Ceylan
    Aysenur CeylanAylar önce

    Allah'ım sen dicbarimi iremin kem gözlerinden koruuuuuu🤲🤲🤲🤲🤲🤲🧿🧿🧿🧿🧿🤲

  • seda Nur
    seda NurAylar önce

    Çok saçma ya barış hayla İrem seviyor hayla geçmişten çıkmamış senarist dizi nasıl soğuta bilirmiyim demiş resmen izlemiycem artık!

  • seda Nur

    seda Nur

    Aylar önce

    @Tiktok & Dünyası barış ben dicleyi seviyorum yaklaşma demiyr eski acılarım aklıma geliyor bana yaklaşınca diyr eski aşk acısını unutmamış hayla İrem sinir nefret duyguları var şayet İrem sevmese umursamazdı iremle resimleri geçen bölüm yaktı Dicle uzun zaman birlikteler İrem geldiği için resimleri yaktı ben tek değil herkes böyle anlamıştır.

  • Tiktok & Dünyası

    Tiktok & Dünyası

    Aylar önce

    Yanlışın var barış İremi sevmiyor hatta kendiside dedi irem ben dicleyi seviyorum diye bide birsey daha demişti İreme dicleyle bana karışma diye bu laflardan sonra barışın iremi seviyo tanısına mı vardın?

  • nabi accessory
    nabi accessoryAylar önce

    Ben izleyememeiştim geçen hafta beren nerde diclenin ev arkadaşi barisin abisi buneya kimse kalmadi dizide resmen o ikisi olucak gibi oldu olmadi ikiside kayboldu ortaliktan ki çok tatlı bir çift olucaktı oyuncular değişmeye başlamış resmen ben hiç beğenmedim.

  • Aylin Tanriverdi
    Aylin TanriverdiAylar önce

    Yeni senaristin ceydayla anlaşması mı var

  • Niss'
    Niss'Aylar önce

    Fırat Albayram ve Ceyda Kasabalı Albayram gelsiiin

  • Niss'

    Niss'

    Aylar önce

    @Tiktok & Dünyası Hayır

  • Tiktok & Dünyası

    Tiktok & Dünyası

    Aylar önce

    Her videoya bunu yazmaktan sıkılmadın mı

  • Yok Yok
    Yok YokAylar önce

    Önizlemeyi istiyoruuum

  • Naim Karakolcu

    Naim Karakolcu

    Aylar önce

    Bende

  • gülser görgülü
    gülser görgülüAylar önce

    Ben izlemedim.İzleyip beğenmeyin.Yerlerde sürünsünler.Resim olayından sonra Barış ın duygusu hiç geçmiyordu.Ne amaçla yapılıyor anlam veremiyorum.Her yerden torpilli.Herkes ateş püskürüyor.Final olsaydı keşke.İrem gidene kadar asla izlemem Bu bizlere Dicbar r yapılan saygısızlık.

  • Songül Eker
    Songül EkerAylar önce

    Görüştüler yaa evet hıhıı. Deniz Can yine rolünün hakkını vermiş ve uyumuş djdjjd

  • Soner Holat
    Soner HolatAylar önce

    Soner Holat&Haluk Bilginer..ilk Single...Spotify&Kanalımda.Saygılarımla

  • neysene
    neyseneAylar önce

    Off yaa bu kızın yüzü bir kere olsun gülsün bee

  • Nurseda Guler
    Nurseda GulerAylar önce

    Ön izleme??????

  • just -TAKUMA-
    just -TAKUMA-Aylar önce

    Cüneyt Avşar tatlılığı der susarım.

  • Medine ♡
    Medine ♡Aylar önce

    Diclede iyice salak a döndü

  • ANGEL ARMY

    ANGEL ARMY

    Aylar önce

    Aynennn

  • Yasemin Bozkurt
    Yasemin BozkurtAylar önce

    Şu fragmanı verin yaaaaa😡😄😄😄

  • Sebnem Novruzlu

    Sebnem Novruzlu

    Aylar önce

    Evet fraqman gelsin

  • Dicbar Fan
    Dicbar FanAylar önce

    Barış'ın Dicle'ye bunu söylememesinden de, DicBar'ın yakınlaştığını gören İrem'in anı bozmasından, İrem'in saçma bloglarından ve unutamadığı (!) "aşkından" da NEFRET EDİYORUM.

  • macarona

    macarona

    Aylar önce

    @Büşra Ç. bende pek inanamadım ailesi istemediği için niye terk etsin kendini acındırıyor herhalde bilemiyorum ama bir an önce defol irem..

  • Büşra Ç.

    Büşra Ç.

    Aylar önce

    @macarona yalnız şimdi blog yazısı çok iyiydi doğruya doğru ama gerçekleri mi yazdı bu Adı lazım olmayan şahıs bilemem pek inanamadım😏

  • macarona

    macarona

    Aylar önce

    Bendeeee!! bide dicle bloga ağladı kızı iyice süzme salak yaptılar

  • Özge Aydın
    Özge AydınAylar önce

    Son sahne çok kötüydü lutfen dicbar bozulmasın Not:şu İrem meselesini çok uzatmayın bi de şu dicleyi melek hallerinden çıkarın birazcık da o kıysın Yorum tutmuş teşekkürler böyle devam

  • Özge Aydın

    Özge Aydın

    Aylar önce

    @Shoepera Türkiye Yüksek Ökçeler Kulübü ya şu anlık bir şey olmasın da

  • Shoepera Türkiye Yüksek Ökçeler Kulübü

    Shoepera Türkiye Yüksek Ökçeler Kulübü

    Aylar önce

    @Özge Aydın Irem konusu bitse bir dolu başka kadın çıkacak. Cok güzel veya havali olmayan kadınlar fazla yakışıklı erkeklerle sevgili olmaya kalkarlarsa sonuç bu. Herkes dengi dengine olmalı.

  • Gülistan Ates

    Gülistan Ates

    Aylar önce

    Aynen inşallah dicle ve barış ayrılmasın

  • Özge Aydın

    Özge Aydın

    Aylar önce

    @Fatma Gündüz ben İremin söylediği hiç birseye inanmiyorum ama belkide doğru söylüyordur ya bilmiyorum ama güvenemiyorum

  • Fatma Gündüz

    Fatma Gündüz

    Aylar önce

    @Özge Aydın bence de bozulmasın umarım bozulmaz ve keşke irem gerçekten aldatmış olsaydı şimdi aldatmamış tamam dicle gibi dik durmamış ama yine de aldatmamış ve bu durumu nasi çözecekler bilmiyorum

  • Zehra Boyraz
    Zehra BoyrazAylar önce

    TV de fragman verdiler miii

  • Sebnem Novruzlu
    Sebnem NovruzluAylar önce

    Dicle sənsiz hic bir sahneyi beyenmedim Ya bu kız gitsiyaaaa

  • Zehra Boyraz
    Zehra BoyrazAylar önce

    Fragman nerde admiiin

  • Zehra Boyraz
    Zehra BoyrazAylar önce

    Fragmaaaaan

  • Muhamed Beyhan
    Muhamed BeyhanAylar önce

    Menjerim ara hiç bitmesin diyinler 👍 çünkü EFSANE bayılıyorum bu diziye hem gülüyorum 😂 hem de ağlıyorum 😭 Allah arka sokaklar kadar Ömür versin amin 🤲

  • Ceren Demir
    Ceren DemirAylar önce

    Barış burada iyi konuştu

  • Lamira Shill
    Lamira ShillAylar önce

    hani canan ara sora gelicekti haklarını koruyordunuz?!? adını feriha koydum dizisinde vahide gördüm hastalığı yüzünden diziden ayrılınca sezon sonuna kadar ismi jenerikte kaldı canan’ın ismi niye silindi jenerikten?!?

  • Tiktok & Dünyası

    Tiktok & Dünyası

    Aylar önce

    @Cemre dizide ki feris

  • Cemre

    Cemre

    Aylar önce

    Canan kim

  • Ceren Demir
    Ceren DemirAylar önce

    menajerimi arayı başından beri takip edenler👇

  • Yağmur kar dolu

    Yağmur kar dolu

    Aylar önce

    Evet kaçırmamaya çalışıyorum hatta ilk bölümü koyde izlemiştim patoz fındık çekerken sjsjsjsjsjsj

  • mertcan can

    mertcan can

    Aylar önce

    Ne yapacaksın ki edenleri

  • Ceren Demir
    Ceren DemirAylar önce

    menajerimi arayı severek izleyenler👇

  • berfin berfin
    berfin berfinAylar önce

    Sayfa yenilenene kadar herkes ilktir arkadaslar shhshshs

  • Ceren Demir
    Ceren DemirAylar önce

    oyşş barışımm kız seni öpmedi bile niye dudağını siliyorsunn dkksnsns şebeleğim benim yaa

  • Fragmanto
    FragmantoAylar önce

    Bu sezon final olacak diziler ve sezon final tsrihleri kan.lımda iyi seyirler.

  • Daileine La
    Daileine LaAylar önce

    Neden ön izleme olmadı

  • Ceren Demir
    Ceren DemirAylar önce

    ya ama dicle bu şekilde öğrenmemeliydii😭😭

  • Ceylan Altun

    Ceylan Altun

    Aylar önce

    Aynen sana katılıyorum

  • Ceren Demir

    Ceren Demir

    Aylar önce

    @Fatma Baş evet

  • Fatma Baş

    Fatma Baş

    Aylar önce

    Diclenin öğrendiği sahne son sahne miydi

  • Aliye Kurt

    Aliye Kurt

    Aylar önce

    Oh İyi oldu Diclenin böyle öğrenmesi oh olsun ikisinede barış da dicle de en azından bir ders alırlar barış dicleden hiç bir şey saklamayacaktı baştan söyleyecekti diclede barışın iremle oynaması için bu kadar ısrar etmeyecekti ikiside hak etti bakalım barış bu işin içinden nasıl çıkacak kendisi dicleye diyordu ya ben den bir şey saklama diye ama ha bire kendisi saklıyor kazan mübarek olsun barışcığım

  • Ceren Demir
    Ceren DemirAylar önce

    ah Dicle gerizekalı kekim😔

  • ANGEL ARMY

    ANGEL ARMY

    11 gün önce

    @Tiktok & Dünyası Karşim ona mı taktın djsiiskdjdjdjdjdjj izliyorum tabi ki ama yedek hesaplarımda takılıyorum buraya pek y0rum yapmıyorum

  • Tiktok & Dünyası

    Tiktok & Dünyası

    11 gün önce

    @ANGEL ARMY 1 ay geçmiş menajerimi arayi izliyormusun 🥲🥲🥲

  • Özge Aydın

    Özge Aydın

    Aylar önce

    Hhhhh

  • büşracaca😊🤭❤️

    büşracaca😊🤭❤️

    Aylar önce

    🤣 😅🤣😅🤣

  • ANGEL ARMY

    ANGEL ARMY

    Aylar önce

    @just -TAKUMA- Sjsjsjsjsj 😂

  • Ceren Demir
    Ceren DemirAylar önce

    yalnız dicle sürekli bir şey tutarken bir şeyler öğreniyor

  • lio hilâl

    lio hilâl

    Aylar önce

    @Bilge Elif LAN XGWOZGKWGZLQGZLWHZKWGS

  • Ceren Demir

    Ceren Demir

    Aylar önce

    @Bilge Elif öxmxmdm teşekkür ederim

  • Bilge Elif

    Bilge Elif

    Aylar önce

    Garip bi yorum olmuş jdjdkdjdkdks

  • Ceren Demir
    Ceren DemirAylar önce

    ya offf gerizekalı diclemmm 😭

  • hayalhayal
    hayalhayalAylar önce

    Yaa cidden meraktan soruyorum amacınız ne bu 3.kişi sevdası ne çok meraklıysanız kendi hayatı ıza 3 kişileri sokun biz Menajerimi Ara izleyicileri 3.kişilerden YILDIIIKKKK

  • hayalhayal

    hayalhayal

    Aylar önce

    @macarona barışın aşkından şüphem yok sadece eğer iremi saklamasaydı dicle bu kadar tepki vermezdi gerçi nasıl bir tepki vereceği bile belli değil

  • macarona

    macarona

    Aylar önce

    Üf evet ya ama afişte öpüşme olacak sandım canııım barış kendini çekti bide ağzını siliyor değmedi bile tiksiniyor kızdan belli krkekslzöçaşa

  • Gamze Parlak
    Gamze ParlakAylar önce

    ilk bennn

  • Atahan Hüseyin Arslan
    Atahan Hüseyin ArslanAylar önce

    İlk

  • Atahan Hüseyin Arslan

    Atahan Hüseyin Arslan

    Aylar önce

    @Cemre eyw

  • Cemre

    Cemre

    Aylar önce

    Tebrikler kardeşim al Türkiyenin tapusu 📃 senin olsun bu yetenekle ülkeyi kalkındırabilirsin🙏 Bu arada gerçekten ilk sensin

  • ozge
    ozgeAylar önce

    canım çiftim aranıza giren kara çalılar utansın

  • Makbule Akcaoglu

    Makbule Akcaoglu

    Aylar önce

    Utansın ya utansın

  • macarona

    macarona

    Aylar önce

    Utansın valla kskekslzls

Sonraki